BMW -Ja tack!

Idag var det äntligen dags för min första körlektion
och det gick så jävla bra. Är man bäst så är man.
Fan vilken go bil, jag vill ha en BMW. .. GE MIG!

Åkte till stallet efter körningen,  har hand om Fjonkan nu. Var ute och galopperat i det härliga
vädret, underbart! Tro det eller ej men idag har jag faktiskt lunchat med min pappa
något som inte inträffar speciellt ofta, men trevligt var det. Fick ett påskägg också.
Trodde han hade kommit ihåg att köpa mina favoritgodisar med hasselnötter
men icke sa nicke när jag stoppade in den i munnen så var det givetvis likör i ... bläääää!

"Jobbar" idag med härligt att sitta ute på Internet
samtidigt som pengarna trillar in. Det är helt min grej alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0