Det handlar om att vara den man är inombords

Dagen som skulle börjat med att plugga historia (06:15)
blev istället en försovning fram till 8.30. Bra jobbat Mikkaela!

Efter skolan var jag & Paulina och styrketränade, fy fan vad jobbigt det var.
Sedan blev det en promenad hem också, går väldigt bra med motionen. . . än så länge.
Något som förvånar mig är att jag inte är det minsta godissugen. . .
men det har ju inte gått så många dagar än. Var helt slut
när jag kom innanför dörren. Magen kurrade så det var bara att ställa sig framför
spisen, något som jag aldirg annars gör. Till min stora förvåning
wokade jag grönsaker, kokade lite fullkornspasta och till det blev det kycklingfilé.

Eftermiddagen har gått åt till att plugga historia och geografi.
För första gången på länge känner jag att jag har kontroll över mitt liv.

--
Jesper har lovat mig att om jag hänger med dem i morgon så ska
Bogren läsa erotiska dikter för mig. Hur ska jag kunna motstå detta?
--
Helt jävla klockren: http://youtube.com/watch?v=8scfqDrMZmM
--
Sist men inte minst. Nadir är kalasbra: 

det handlar om att vara den man är inombords


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0