Du skulle vilja glida som jag

Då har jag gjort det igen, sviten håller i sig.
Jag har sökt tre jobb i hela mitt liv och fått alla tre,
erkänn det är status?
Fy fan vad bra jag är.
Fast jag är inte det minsta förvånad,
jag är ju Mikkaela liksom.


Var och träffade min blivande chef idag,
i sommar är det jag som jobbar heltid i köket på Duvan.
Måste säga att jag är lite orolig över hur det ska gå.
Kan inget annat än citera Josse:
"Mikkaela, hur ska du klara av att jobba i ett kök
du som inte ens kan koka ris?".


Undra om han söta från förra sommaren jobbar kvar,
hoppas hoppas hoppas.
Aldrig fel med ögongodis.

Nej nu blir det att åka till stallet, rida Joanna
och sedan jobba till åtta i kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kunde du inte ge min kompis Stephanie ett av dessa jobb? Hon är jätteledsen att hon inte fixat något :P

2007-04-03 @ 16:38:55
Postat av: maria

hej! jag bloggar om mode, visar saker jag själv sytt eller pysslat ihop och lite annat krims krams varje dag. har du inget bättre för dig, eller blir lite nyfiken.. titta in vettja!

Ha en bra dag!

2007-04-03 @ 17:47:34
URL: http://mariasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0