En bra start på dagen

Åh, precis hemkommen från en underbar morgonpromenad.
Varenda gång jag är ute & traskar frågar jag mig själv: "Varför gör jag inte det här oftare?"
Lovar att bättre mig varje gång. . men blir det ngt av det? Icke sa nicke.
Det är i allafall förbannat härligt varje gång jag orkar ge mig ut på en morgonpromenix.

Och så kanske jag ska berätta att jag har syndat. . . rejält.
Bpde med godis och framför allt med Cola light.
Hade ju som sagt några testdagar som resulterade i att jag gick mig
halv åtta respektive nio förra helgen, vilket inte alls var vidare kul.
UItan Cola light är jag förlorad. Men jag försöker i alla fall dra ner på det
och i morgon blir det en sväng till Friskis. . så de så.

Nu ska jag inviga mina nya sminkprodukter som jag inhandlade igår.
Mer info kommer senare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0