För att han är klockren

Nadir Nishada ! Real Madrid! "Gentlemen, we can win the League." Capello vinner ligan åt oss!!!! säger:

Vet du om duvor äter gula ärtor ?


Problemprinsessan.blogg.se - "Mitt tips i svenska cupen mot falköping! 1-1 !" / Holmen säger:hahahahahahaahahahaha. Nadir jag är ingen fågelexpert


Problemprinsessan.blogg.se - "Mitt tips i svenska cupen mot falköping! 1-1 !" / Holmen säger:
har du skaffat duva?

Nadir Nishada ! Real Madrid! "Gentlemen, we can win the League." Capello vinner ligan åt oss!!!! säger:

skojar du eller?


Nadir Nishada ! Real Madrid! "Gentlemen, we can win the League." Capello vinner ligan åt oss!!!! säger:

klart att ja inte har


Problemprinsessan.blogg.se - "Mitt tips i svenska cupen mot falköping! 1-1 !" / Holmen säger:
Men varför frågade du då?

Nadir Nishada ! Real Madrid! "Gentlemen, we can win the League." Capello vinner ligan åt oss!!!! säger:

Jag undrade bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0