Förlåt.

Jag brukar i princip aldrig skämmas över mig själv,
men idag gör jag det.

Var ju som sagt party hemma hos Elin igår
(vilket för övrigt var väldigt roligt större delen av kvällen) och självklart
ska jag hälla i mig så mycket att det slutar i katastrof. . . som vanligt. Smart Mikkaela.
Men hey, är det någon som är förvånad? Nej, tänkte nästan det.
Spydde i Elins pappas säng,  så jävla pinsamt rent utsagt.
Säg inte att "det händer alla" för det gör det inte, men det händer alltid mig
och trots det fortsätter jag hälla i mig för mycket gång efter gång.
Det får fan vara slut nu. Det var väldigt längesedan jag var så full
och någonstans inbillade jag mig att jag hade lärt mig var min gräns går,
men igår bevisade jag återigen motsatsen.

Idag mår jag som jag förtjänar. Har i princip spytt konstant sedan
klokan åtta i morses. Pappa ställde en väldigt bra fråga:
"Varför gör du alltid såhär mot dig själv Mickan?" Den frågan ställer jag mig
själv också. En normal människa gör inte så här gång på gång. Men jag gör det.
Och jag kan inte påstå att det är vidare roligt varken för mig själv eller framför allt för mina vänner
som alltid får ta hand om mig.

Dagens ros går till taxichauffören
som körde hem mig & Josse.
Dels fick vi åka väldigt billigt &
han tog verkligen hänsyn till att jag mådde dåligt
vilket innebar att han fick stanna några gånger på vägen hem.

Sist men inte minst vill jag be om ursäkt framför allt till Elin
men även till alla andra för mitt uppförande igår. Andra skulle nog säga
"det händer aldrig igen" men ni vet lika väl som jag att om jag skulle påstå något
så korkat skulle det vara en ren jävla lögn. Men tro mig, jag ska försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0