Helvetes veckan är här

Helvetes veckan har startar, detta kommer nog bli den jobbigaste veckan
under hela gymnasiet. Har mer eller mindre prov/inlämning i varje ämne.
Nästa vecka är den överskattade kulturveckan, då ska jag ägna all min tid till att plugga körkortsteori.

Igår var jag så godissugen att jag hade kunnat döda för en chokladbit
. . . men jag stod emot och köpte hårfärg och Doves nya bodylotion med brun utan sol effekt
vilket jag lär behöva för jag kan tänka mig att Liza har spenderat hela helgen i solen.
Har varit så ful den sista tiden så får försöka ta tag i mig själv.
Fast det är kul att vara ful ibland.

Helgen har mer eller mindre bestått av tre saker:
Jobb, motion och plugg. Var ute och gick en mil i fredagskväll,
jobbade i lördags, cyklade en mil och igår var jag hos mommo & moffa
tillsammans med Emrik och co. Körde väldigt mycket igår, först med pappa.
Kan fortfarande inte förstå att jag fick köra hans bil (han avgudar sin bil mer än allt annat).
Sedan körde med mamma på motorvägen och till Fristad.
Snart är det dags att börja kolla efter bil, wieee.

Nej, nu är det dags att gå till skolan
och spela upp en pjäs om Voltaire.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0