Hon är solskenet

Idag var det dags,
äntligen skulle jag få träffa mitt Hjärta igen.
Bussen mot Göteborg bar av redan klockan 8.20 i morses.
Äntligen släppte skrivkrampen! Satt och skrev hela bussresan ner.
Underbart att få träffa henne igen. Eftersom vi var i Göteborg så tidigt så
fanns det inga affärer öppna så då tänkte "vi går ut och sätter oss i det sköna vädret".
Så där satt vi i våra klänningar. . . det var svinkallt. Vi tyckte lite synd om oss själva (i allafall jag)
vilket ledde till att vi unnade oss varsin cigg med gott samvete. Sedan gick vi runt och letade efter
en klänning till Ella, vi hittade en askalas fin bara det att båda klänningarna
som fanns kvar var sönder. Jävla skit butik.

Sedan åt vi sallad på världens bästa salladsbar
och för att få i oss tillräckligt med kalorier
så avslutade vi det hela med en jättevåffla
(glass med tre kulor + mjukglass + chokladsås).

Dagens: (Jag,Ella & Yjåba tror att
det var tack vare att vi brukar röka innan match i i halvlek som Elfsborg vann SM-guld.
Men nu har vi bestämt oss för att sluta med de dumheterna, något som oroar framför allt Ella).

Ella: Ska man kanske ta med sig ett paket på lördag ändå?
Tänk lixom om vi ligger under i halvlek tack vare att vi inte har rökat.
Då blir det ju till att röka ett helt paket i halvlek istället för att gottgöra.


Träffade Elin & Paulina i Gbg och hade turen att åka med samma tåg hem som dem,
vilket höll på att sluta i katastrof. Vi kliver på tåget, sätter oss bekvämt och börjar läsa.
Sedan kommer det. "Detta är tåget till Strömstad via Uddevalla, tåget till Borås avgår strax".
vi flög upp ur sätena, sprang till tåget framför. . vi hann!!  men tyvärr så sprang jag med min Cola light i handen
så den var i princip slut när vi kom på tåget. Men vad fan, lite får man offra.


image56
Paulina & Elin

image57
Jag & Hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: hjärtat

klockren blogg, yjåba ska ha med sig en limpa för nu kör vi fan stenhårt! du är med va? ingen svikare eller?


/yjåba y elly

2007-04-03 @ 11:00:24
URL: http://selindh.blogg.se
Postat av: elin.

hahah gött att du lagt in just det kortet på mig och paua men men, får väll ta det helt enkelt.

2007-04-04 @ 11:16:59
URL: http://lindvert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0