I´m so fucking good.

Dagen började med en promenad till stallet (07:15)
och efter en underbar ridtur så var det dags att bege sig till skolan.
Där började dagen med att engelskan var inställd, bara att vänta en och en halv timme på nästa lektion.
Som tydligen också var inställd. Då fick Michaela nog och gick hem.

Har ofantligt mycket att göra i skolan just nu så
när jag kom innanför dörren var det bara att sätta igång, jippi.
Izza tyckte jag skulle ut och promenera med henne istället,
jag kunde inget annat än instämma.

14:30 skulle vi mötas. Utanför hennes jobb trodde jag
så där stod jag. Men ingen Izza där inte. Om jag hade läst sms:et lite tydligare
så stod det "14:30 utanför mitt". Vilket ledde till att Izza fick komma och hämta mig istället.
Gick en promenad med Zorro (Izza´s hund) på Kyppe.
Fikade sedan på Bakgården. . . . Nej, jag tog ingen kladdkaka eller äppelpaj
som jag hade gjort för bara några dagar sedan.
Jag tog en sallad istället.

Gick omkring lite på stan, hittade en ursnygg bikini. Den ska bli min. Punkt slut.
Sedan var det dags att övningsköra, vilket inte alls gick som jag hade tänkt mig.
Höll på att backa in i en polisbil. . . Dumma jävla bilhelvete! Men nya tag i morgon.

Dagens:
Mommo ringde. . jag svarade.
Mommo: Gud, vad du skrämde mig.
eeeh?

MAGDA, KOM HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0