I need some more alcohol

Igår var jag & Erika ute på äventyr för Camilla & Julia försvann ganska fort.
Givetvis kom polisen och vi går in i skogen för att kunna fortsätta dricka,
vad händer? Jo, jag trillar givetvis så mina föredetta gula Converse är numera bruna.
Och Erikas vita byxor såg ut som helvete. Det var ganska mycket trillande igår
. . . speciellt för Erika.

Blev gratis dricka igår, sånna människor gillar jag.
Något jag däremot inte gillar är jäger men vad fan det går ner
. . . speciellt om det är gratis. Jag, Carro och Magda körde lite Elfsborgslåtar,
jävlar vad vi sjöng. Sedan drog de till krogen och om 16 dagar gör jag dem sällskap.
Åh, jag kmo på värsta bra låten, eller Carro diggade den starkt.
"I need some more alcohol" enkelt text där alla förstår budskapet.

Senare på kvällen var jag & Elin nära att hamna på sjön
då vi drog ut en båt i vattnet. Tur som fan att en hindrade oss,
det var ju inte ens några åror i båten. Men fan vad kul det hade varit.
Mamma tryckte inte det var lika kul och blev förbannad,
"det vore så typiskt dig Mikkaela att hoppa ut ur båten".

Träffade en gammal klasskompis från högstadiet på vägen hem.
Han hade blivit . . . . mogen typ vuxen av sig. Där ser man där ser man.

En riktigt trevlig kväll, inte riktigt lika trevligt att gå till skolan idag.
Fan vad jag mår dåligt, men hey är någon förvånad?

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha fy fan vilken kväll ;P Jag ramlade la fan inte så mycket?! haha inte mer än dig din galna människa.. dra me mig ut i skogen.. :P de e nog de galnaste du någonsin gjort ;)

2007-04-27 @ 16:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0