Ibland skäms jag över mig själv

Jag hade lika väl kunnat åka med till Örebro istället för att gjort
det jävla historiaprovet, kommer ändå bara få VG i slutbetyg.
Säg inte att det är bra, för det är det inte. Jag riktigt skäms över mig själv.
Pinsamt är vad det är. Men jag har bara mig själv att skylla om jag hade tagit tag i historian lite tidigare än två månader innan sommarlovet hade det garanterat gått vägen. Fan ta mig.

Har jobbat hela kvällen & jag kan ytterligare en gång konstatera att jag
älskar mitt jobb. Har även ridit för en grupp elever idag, vädligt roligt.

Fick reda på att Elfsborg spelat 1-1 mot Örebro idag, trodde först mamma skämtade.
Men tydligen inte. Fan, jag kommer bli mobbad i morgon.
Hur kan Svenska Mästarna spela 1-1 mot Örebro?
För att ta reda på mer så var jag tvungen att ringa Wannabe-Lasse.
Elfsborg hade tydligen spelat bra. Men vad fan hjälper det när man inte göra några mål?
1-1 mot Örebro är under all kritik, jag hade väntat mig ett riktigt målkalas.

Om jag fick mig en chock förra veckan när jag ställde mig på vågen var det inget emot vad jag fick idag.
-3.8 kg, hur är detta möjligt? På en vecka? Jag har ätit hur mycket mat som helst, bara avstått från godis och sånt. Fan vad gött.

Dagens tack går till Sanja.
"Mikkalea, jag har alltid beundrat dej hur du klarar av allt, skolan, jobba, träning, kompisar, inte alla som klarar av allt!"

image64


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0