Inför Elfsborg - Gefle

I morgon är det dags för Elfsborg - Gefle,
denna gången ska vi inte ge bort tre poäng. . .
vi ska inte ge bort ett enda. Men Elfsborg brukar ha det svårt med Gefle.
I morgon kräver jag att anfallarna befinner sig i boxen och inte ute vid hörnflaggorna eller
där mittfältarna ska vara. Man kan inte skjuta från halöv plan och hoppas på att den går in.
Sist men inte minst kräver jag seger. Heja di gule! - Framåt för seger!

Mitt fotbollsintresse har legat på botten nu under våren. Håller inte koll på när det är match
eller vilka lag Elfsborg möter. Jag försöker inte ens organisera mitt schema efter Elfsborg.
Vad är det med mig? Väck mig, allsvenskan 2007 har ju fan startat.
Skärpning Mikkaela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0