Jag är kär . .. i ett par solglasögon

Igår köpte jag mina älskade Raybans vilket resulterade i att mamma & pappa blev jävligt sura
och visst förstår jag dem till viss del. Väldigt mycket pengar för ett par solglasögon och speciellt eftersom
jag nyss köpte ett par andra glasögon. Pappa säger att jag lever utanför mina tillgångar och visst gör jag det.
Men jag köper hellre ett par dyra glasögon som jag verkligen vill ha en femton par andra.

Hon som hjälpte mig i butiken var så snäll och gav mig en dags öppet köp (jävligt dumt inser jag nu i efterhand),
antar att de är trötta på att ha mig springande där varenda dag.
Då är frågan: Behålla eller inte?

Jag är kär, riktigt kär. . .. Sorgligt med sant.
Om en och en halv timma kanske jag befinner mig inne på Synsam
och blir några (ganska många tyvärr) hundralappar rikare men utan solglasögon.
Om så är fallet så kommer jag falla inte en tår utan många, kärlek suger!

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0