Jobb jobb jobb jobb

Igår bestod min dag av jobb, jobb och ännu mer jobb.
Började 07:00 tillsammans med Malin & Bamse.
mitt i allt var det dags för mig att tävla också, jag var med och hoppade på Atletico.
Väldigt roligt faktiskt och runt kom vi utan större problem.

Hade fem lektioner igår kväll också, alla hade teori och alla grupper
skulle göra samma sak . .. inte alls tjatigt!
men barnen är hur som helst helt jäkla underbara
& alla kallar mig fröken. Det får mig dock att känna mig som en gammal tant.

Idag blir det antagligen middag hos mommo och moffa
efter det är det dags att jobba en sväng i receptionen, sedan sitsträning och efter det
vette fan vad som händer. Fest blir det i alla fall inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0