Känn ingen sorg för mig Göteborg

Vilken underbar dag jag har haft idag med ingen mindre än mig själv.
Satte mig på tåget halv 11 i morse till underbara Göteborg.
Det pirrar alltid i magen när jag sitter på tåget på väg till Göteborg, jag trivs verkligen där.
Satt och lyssnade på Håkan och skrev hela vägen ner, riktigt mys.
Jag saknar verkligen skrivandet men orden har försvunnit.

Herrejösses vad jag flög omkring i affär efter affär, in i provrum efter provrum
och det gick alldeles för många hundra okej tusenlappar än vad jag hade planerat.
Efter att ha varit på Monki (min nya favortibutik) begav jag mig till Topshop. Bad
en stilla bön utanför "snälla , hoppas det inte finns något snyggt"  Sprang mer eller mindre igenom
butiken, vågade inte riktigt kolla på sakerna. Plötsligt märkte jag att mina ögon hade fastnat 
på ett par askalas snygga grå stuprörsjeans som jag letat efter hela vintern. 
Nu fanns de precis framför mig. . och på rea dessutom!  
Tro det eller ej, jag kom ut tomhänt! Ibland tror jag att det finns en Gud.

Tänker inte rabbla upp allt jag köpt
utan sammanfattar det kort och gott.
Min sommar kommer bestå av neonrosa, tights, pumps och silver
. . . och jag älskar det.

Haft en riktig kanondag
och nu är det bokat, jag och Magda drar vecka 32-33
wooooooooeeeeeiiiiiiiiiii!

Känn ingen sorg för mig Göteborg
Jag vet att alla tror att om himlen finns är jag förlorad
Men känn ingen sorg för mig Göteborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0