Kulturveckan hit och Kulturveckan dit.

I morgon startar Kulturveckan som enligt mig är den mest
överskattade veckan på hela året. Nu suckar ni säkert och tänker
"fan vad negativ hon är".  Ja, kanske är jag negativ men jag förstår inte vad folk finner för roligt
med att vara på skolan när man ändå inte har några lektioner? Hem ljuva hem.
För mig betyder inte kulturveckan något annat än en vecka ledigt från helvetet
och jag slösar inte bort min tid på att se på saker som ska vara "roligt"
istället ska jag och Dennis åka till Göteborg och så ska jag förhoppningsvis hinner träffa massa andra vänner.

Tävlade med Falcon idag pga Nietzo har skadat sig, gick helt okej.
Har anmält mig till hopptävlingen nästa vecka. . . Fråga mig inte varför.
Det var bara dumt gjort, får mina ryck ibland.

image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0