Lyckorus

image66image63image62image61





Igår var det äntligen dags för min & Sanjas efterlängtade Big Mama dag.
Vi inledde den med att gå till Videomix, hyrde världens bästa filmer:
Big Mama´s House , Big Mama's House 2 och The Naked Mile ( American Pie).
Kanske också ska tillägga att vi slösade ut mer pengar på godis än
på alla filmerna tillsammans, men hey är det Big Mama dag så är det.

För att ladda upp lite så drog vi varsin pizza, hur jäkla gött som helst.
Ska skicka ett vykort till Super Star och tacka för den extremt goda lunchen.
När vi orkat gå upp för hela den långa backen hem till mig
var vi redo. Filmerna bjöd på hur många skratt som helst, länge sedan jag skrattade så mycket!
Kan inget annat än att fråga samma som Sanja: "Varför gör vi inte det här oftare?".
Fast det är klart, då hade jag rullat fram. Inga bilringar här som min favorit tant Elin sa en gång,
här är det traktordäck som gäller.

Hade fått ett paket också med posten som jag tvingade med Sanja att hämta,
började som vanligt inbilla mig att jag hade vunnit något stort eller liknande.
Måste göra er besvikna och säga att det bara var mitt electron kort som kom.

Tack för en riktigt rolig dag.

Måste bara berätta att jag äntligen skickade iväg ett mail till min tysk
sm jag inte har pratat med på hur länge som helst.
Gissa vad jag frågade? Om hon hade haft en bra jul.
Hallå lixom det är April nu, vad tänkte jag på?
image67

image64


Kommentarer
Postat av: Sanja

Tack för en toppen dag! :)

2007-04-05 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0