Mikkaela & Erika in action :)


image86

Nu har jag & Erika träffats två dagar i rad. . . vilket är ganska konstgit då vi inte träffats en enda gång
på två år innan dess. Fast vi umgicks ju varje dag i princip hela högstadiet. Fler bilder kommer när Erikas kamera behagar fungera. Fast jag vet inte om jag vill se fler bilder. . .

Var på Bäckäng igår, trevligt givetvis och det obligatoriska fyllekebabrullen på Campino blev
det också. Smart som jag är satte jag mig och pissade i en jävla taggbuske
"vilket bra ställe jag hittat" tänte jag. . . Men där ser man.

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHA ;P Vilken bild.. helt seriöst.. den ser förjävlig ut.. ganska rolig ändå. typ lika rolig som på den du pissar.. men inte i taggbusken dock.. =) Fan va skoj vi hade du ;)

2007-04-28 @ 17:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0