party party

I kväll blir det party som fan,
riktigt kul att Erika (en klasskompis från högstadiet) ska med.
Hoppas bara hon inte spyr köttfärs genom näsan denna gången. .  sorry:P

Camilla ska sova här i natt, vi börjar klockan 8 i morgon bitti med engelska ..  .
men vad fan man kanske bara lever en gång. Får steka lite hamburgare i natt
då ordnar sig allt.

Nej, nu jävlar ska jag börja ladda upp här i mn ensamhet haha.
Jag är mobbad:P.

PAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY PAAAAAAAAAAAAAAAARTY.

Mormor: Kommer Mikkaela med idag?
Mamma: Nej hon ska festa
Mormor: (skriker så jag hör) PÅÅÅÅ EEEEEN TOOOORSDAG?
Mamma: Japp
Mormor får mer eller mindre hjärtattack & jag är 1000 kronor fattigare
men vad fan :P

Kommentarer
Postat av: Fredrik

en snabbis, hur gör man för att få ljud i bakgrunden? :O

2007-04-26 @ 18:02:32
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0