Som en död med fungerande lemmar

Jag har kommit fram till att jag just nu lever
ett för jävla tråkigt liv.  Det händer inget, absolut ingenting av värde.
Jag vill skratta, vara galen och utvilad. Istället är jag sur, trött och ett nervvrak.
Går runt och irriterar mig på personer som egentligen inte har gjort mig ett jävla piss.
Vad gör jag för att ändra på det? Ingenting för jag orkar inte
isället vill jag bara slå huvudet i väggen och bara tuppa av. Det är enklare så.

Från att ha varit en väldigt positiv person så ser jag numera
allt ifrån en negativ synvinkel. Förväntar mig att saker ska bli jobbiga och tråkiga
vilket för det mesta även resulterar i, vilket kanske inte är så konstigt.
Fan vilken tråkig & bitter människa jag är.
 
Vart har skratten tagit vägen?
Hur finner man glädjen igen?


Kommentarer
Postat av: Erika

De e bara o inse att livet e inte alltid bra. men man får göra de bästa av situationen.. =) Jag vet hur du känner dig mikkaela.. men de e bara o kämpa på, jag försöker själv intala mig de nu..

2007-04-22 @ 14:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0