Vi sörjer döden när vi borde fira livet

Idag är jag på ett riktigt bra humör.
Springer runt här hemma i Conversen och tycker jag är snyggast i stan.
Solen strålar utanför och himmlen är blå.
Mest glad är jag nog ändå för att jag insett att jag inte behöver godis och skräpmat i mitt liv.
Unnade mig lite igår, det var inte det minsta gott och det slutade med att jag inte kunde somna för jag mådde
illa. Nu är det dags att ändra ytterligare vanor. Jag ska från och med idag sluta dricka Cola light.
Det kommer bli fruktansvärt svårt men innerst inne vet jag att jag gör mig själv en tjänst.
Nu ska jag skutta ut till balkongen, dricka lite te och skriva lite.
Livet är underbart ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0