You broke my heart

Aldrig mer tänker jag gråta över dig.
Aldrig mer ska du få trycka ner mig.

Jag skiter i allt. Jag går nu.

Idag har det varit en fruktansvärt jobbig dag
och jag som inte kan gråta har betett mig som ett riktigt psykfall.
Skrikit, gråtit och haft en jävla ångest. Tack vare dig & dina ord.
Du förstör mitt liv, jag förstör ditt.  Jag vet att du älskar mig
och du vet att jag älskar dig. . .   kanske för mycket för mitt eget bästa.
Samtidigt är det du som får mig att fundera på om livet verkligen är värt att leva.


Jag blir så jävla rädd för mig själv sånna här dagar som denna.
Det är som att jag inte vet riktigt vad jag håller på med.
Mörkret närmar sig. Jag tappar kontrollen. Och allt går ut över mamma.
Hon blir så förbannat orolig, kan inte sova, ringer tjugo gånger om dagen
bara för att se om jag lever. Hela hennes värld tvingas kretsa runt mig.
Sedan tar hennes krafter slut och då är vi fast i det mönstret ännu en gång.

Jag är arton år om två veckor. Mamma har längtat efter den dagen i arton år och jag tänker
inte förstöra den för henne. Det är dags att hon får leva sitt liv nu.
Och du ska inte få förstöra det.

Du har tagit mina vingar så många gånger nu,
men vet du vad?
 JAG SKA FLYGA ÖVER DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0