16 dagar kvar

16 dagar kvar sedan bär det av till mitt älskade Afrika.
Jag längtar ihjäl mig.

Dagen började med körlektion för världens bästa körlärare, givetvis Anders.
Sedan blev det solande hos syster, vi hann njuta av solen cirka fem minuter sedan
bestod resten av dagen av moln. . . När vi satt där ute på altanen råkade jag givetvis välta
med stolen och var en centimeter ifrån att dunka huvudet i en rostig spik.
Det hade väl varit väldigt lägligt nu med tanke på Afrika?

På söndag bär det troligtvis av till Valencia.
Eftersom jag tyvärr missar Elfsborg - Valencia hemma
så får jag åka ner till Valencia istället. . . Spanien, här kommer vi!


image204
Kenya - Home, sweet home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0