17:e Augusti 2007, en av de bästa dagarna i mitt liv

17:e Augusti 2007, en dag jag aldrig glömmer.

Igår trodde jag att jag och Magda skulle hem till porris och fira Magdas födelsedag.
. . . riktigt så blev det inte. Först bangade jag ur men tillslut beslutade jag mig för att hänga med.
Väl nere i trappan säger Magda: "Mikkaela det är inte som du tror, vi ska inte till porris. Jag ska kidnappa dig".
På med ögonbindel och hörlurar sedan in i en bil.

Bilen stannade och vi klev upp för en trappa.. . in i en lokal.
Rätt som det var ser jag massa vänner och en stund senare
får jag reda på att Wiland är där. Shit. Då höll jag på att dö.
Hela kroppen skakade och jag fick inte fram ett ord.
Inte nog med att han var där, jag fick en signerad landslagströja också.
Wiland är en snäll man och mina vänner är otroliga.

Kvällen bestod av dans och massa annat, fy fan vad sjukt kul jag hade.
Helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv. .. kanske den allra bästa?
Aldrig förr har några gjort något liknande för mig. Vilka otroligt fina vänner jag har,
tidigare var jag rädd för att jag inte skulle vilja komma hem från Afrika.
Men nu vet jag vad jag har att komma hem till.
Mitt hem är här, bland er.

Tack alla som gjorde kvällen fantastisk
och ett speciellt tack till min vän Lillhagge som hade fixat allt.
You are the best!

"Nu kan jag väl avlsöja det roliga. En av före detta fruns äldsta dotters vänner skall flytta utomlands och man ska nu ha en avskedsfest för henne i skrivande stund. Men det roliga med det hela är att hon är Elfsborgsfan som alla andra runt äldsta dottern och hennes speciella idol är Wiland, målvakten i Elfsborg. Det roliga är att man skulle föra tjejen till en festlokal med ögonbindel och hörselskydd och där väntade, tro det eller ej Johan Wiland själv. Tjejerna hade fått fotbollshjälten att ställa upp på att vara med och gratulera tjejen och ge en signerad matchtröja.

Sån härlig ödmjukhet från en som bara för några dagar sedan räddade Elfsborg från att bli fullständigt överkörda av Valencia. Man kan bara tacka Mannen för ett sådan föredömligt sätt gentemot supportrarna."
Citat från: http://blogg.expressen.se/wob/entry.jsp?messid=264881

image211image212


Kommentarer
Postat av: amina

det var du värd<3

2007-08-18 @ 19:55:46
Postat av: pernilla

Det var så underbart kul att se det!!! tack för att jag fick vara delaktig...Ha en underbar resa!!!

2007-08-18 @ 20:16:36
Postat av: Jolin

Det är respekt Mikkaela, sån otrolig jävla respekt.

2007-08-18 @ 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0