Att jag aldrig lär mig att jag inte har någon som helst taktkänsla

Jahapp, nu hade jag min vanliga tur igen.
Jag hade precis skrivit världens längst blogginlägg,
men vad hände? Jo, jag råkade markera allt och vips så var helt inlägget borta.
Men skam den som ger sig. Här kommer ett nytt försök:

Idag har vi varit ute med skolbussarna och utforskat Nairobi. Det var stort och billigt,
typiskt. Jag som hade tänkt spara lite pengar. Men en sak är säker, jag lär i allafall inte komma hem
med något nytt klädesplagg.

Tro det eller ej, det är faktiskt varmare här idag! (Tack gode Gud!)
Igår funderade jag nästan på att be mamma skicka ner min dunjacka och ett par
vinterkängor. Men idag var det andra bullar, vissa vågade sig till och med ner i poolen. . .
Nej, jag var inte en av dem. Men i morgon bitti ska jag och två andra här på internatet simma.

I morgon drar lektionerna igång men det verkar bara som jag har en lektion.
Något som jag inte har några som helst problem med. Efter skolan blir det Friskis och svettis gympa
här på skolgården. Herrejösses, vad har jag gett mig in på? Jag har ju ingen taktkänsla överhuvudtaget.
De andra lär få en rolig syn i allafall.  Jag minns när jag och Dennis var på Friskis och instruktören skrattade åt mig medans Dennis stod där och flaxade som han aldrig hade gjort något annat. . .

Nej, nu ska jag ta och lämna datorn
och bege mig upp till tv rummet med några andra brudar och kika på Sex and the City.

Hoppas ni har det bra där hemma
och att det regnar riktigt ordentligt!


Kommentarer
Postat av: Julia

Nog regnar det alltid...

2007-08-27 @ 18:59:22
URL: http://starlas.blogg.se
Postat av: ellan

VA BRA ATT DU HAR DE ROLIGT PRINSESSAN!

2007-08-28 @ 07:04:12
URL: http://ELLYselindh.blogg.se
Postat av: Andreas

De må ha regnat igår, men solen sken över Kalmar i alla fall =) 3-1 till KFF :D

2007-08-28 @ 09:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0