Att leva i en minibuss

Så, då var jag hemma från vackra Valencia.
06:00 i morses klev jag innanför dörren efter att ha spenderat över trettio timmar i en minibuss.
Givetvis har jag haft kul.
Resan har bestått av nattliga äventyr i nattlinne och badtofflor (ja, folk skrattade),
skratt, lite alkohol, bad, sol, flumm, galna hästar, glas i foten och sist men inte minst fotboll.

Jag tror ingen av oss kommer glömma känslan när vi steg
in på Mestella, så otroligt mäktigt! Men givetvis inte i klass med Borås Arena. Men ändå.
Matchen slutade 3-0 till Valencia utan världens bästa Wiland så hade siffrorna kunnat bli betydligt högre.

Sov gjorde vi givetvis i minibussen. Det ledde till att folk kom och kissade på bussen
och polisen kom + att det var omöjligt för mig och Amina att sova. Att bo i minibuss ledde även till att
vi fick 295030643 myggbett (tack vare att Empa spydde precis utanför). Fan vad härligt med minibuss! Eller inte.

Åh shit, nu höll jag på att glömma skriva om mitt möte med Glenn. Mannen i mitt liv.
Tänk att jag var tvungen att åka ända till Spanien för att få träffa honom. Men det var det värt.
Medans hela gänget var och badade passade jag på att gå till kiosken och när jag vänder mig om så står han där.
Stiliga, fräscha Glenn Hysén i ett par badbyxor !!!! För en sekunde trodde jag att jag hade fått solsting
men sedan insåg jag att shit, det är han!  Lyckan var total.
Fick även se Glenn två gånger till i Valencia. Jag tror allt att han förföljer mig. Inte mig emot.

image207image208

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0