Cp-gänget on tour!

Den 6:e augusti står följande i min almenacka:
Camilla 18 år
vi behöver inga falsklegg *wooooohuuuuuu*.

Äntligen är det dags för Camilla att bli lika vuxen som jag är,
jag tror faktiskt ingen är gladare än hon själv nu när hon kommer slippa mitt tjat om
att: "det är så när man är arton, men du är ju fortfarande ett barn".
Nu jävlar ska vi festa bort de få hjärncellerna vi har kvar!

Sedan när jag kommer hem fån Kenya så blir det garanterat krogen
med Cp-gänget varje helg. Shit. Det kommer bli galet. Och efterfesterna
ska bestå av risspyor på Lizas balkong och porrfilm. Precis som den gamla goa tider.
Och sedan till sommaren bär det av till Rhodos på studentresa. . .eller hur brudar?

image201image200


Kommentarer
Postat av: Julia

oooh ja!! ;)
Och vart hittar du såna tröjor på topshop om man får fråga? nästa gång du ser en sån tröja där får du köpa me den, för jag ser då alrig nåt i butiken. ;P

2007-08-04 @ 18:59:38
URL: http://starlas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0