Den bästa tisdagen på länge

Herrejösses jag har ju glömt berätta om min underbara tisdag.
Den började precis som alla andra dagar med jobb, inte vidare underbart men men.
Efter jobbet träffade jag min sexgalna och förstående vän Kukoski.
Oavsett vad hon gör så lyckas hon aldrig chokera mig, ingenting är omöjligt med Kukoski.
man får vara beredd på att vad som helst kan hända, när som helst.

Det finns inte många människor i denna världen som förstår sig på mig,
men Kukoski gör det och det förvånar mig.
Det trodde jag aldrig någonsin hon skulle göra när vi började högstadiet tillsammans,
då tyckte Kukoski mest att jag var konstig och jag tyckte mest hon var äcklig.
Men på något sätt blev vi Kukoski & Fittens.
En vänskap som innehåller både skratt och ångest.

Efter några timmar begav vi oss till Swing och bärsade
trots att Kukoski skulle jobba natt. Men vad fan lite måste väl få njuta lite av sommaren.
Sedan kom Magda, Wannabe-Lasse, Hanna och Johanna och gjorde oss sällskap.
När klockan blev strax efter 20 begav vi (jag, Wannabe.Lasse & magda) oss mot Harrys
där idioterna hade gett bort vårat bord. Men det gjorde inte så mycket, för vi fick sitta i vippen istället
 (äntligen har folk fattat att vi faktiskt är V.I.P).
Detta firades med varsitt glas fin. "Två glas av det godaste vita vinet ni har". Jag kan säga
att jag & Magda satt med våra vinglas under hela matchen.
Om det var det godaste vinet
de hade så vette fan vad de andra smakade.
Men får väl försöka se det från den ljusa sidan,
det var mysigt & billigt!

Elfsborg vann med 1-0,
Champions League här kommer vi :)

image198image199
Jag saknar högstadiet, vi planerade allt vi skulle göra när vi var arton, vi var kåta, galna, glada
och varje dag inträffade det något. Som den dagen då Stig råkade spränga en glaskål så att
några i klassen fick glas i ögonen. Eller den dagen då jag skickade en lapp till Kukoski:
Tror du Sven (vår lärare) är bra i sängen? Då visade det sig att Kukoski hade skrivit en likadan lapp till mig precis samtidigt. Fittens & Kukoski, vår vänskap kommer bestå även om alla andra går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0