Dennis Opel är skumpig

Idag har jag inte varit på något vidare humör, som vanligt.
Moisander var uppe en snabbis och "lånade"  alla mina väskor och
smycken som jag inte ska ha med mig till Afrika. Så typiskt Moisander.
Sedan gav jag henne en kärleksfull hej då-vi-ses-till-jul kram
"Mikkaela du kan väl åtminstonde kolla åt mitt håll!!"


Var på banken och hämtade ut 20 000, nu är jag en väldigt fattig människa.
Men men pengar är inte allt. Träffade Dennis och massa annat trevigt folk i stallet.
Sedan fick jag äran att köra Dennis Opel till Kvantum. Vi överlevde! Fast det var den
skumpigaste åkturen i mitt liv. Herrejsses jag trodde vi skulle hoppa in i bilen framför.
Och nej, det var inte mitt fel. Det var bilens.

Om 27 timmar lyfter planet från Heatrow mot Nairobi.
Wiehuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!


Kommentarer
Postat av: Linus

Nu är det näääääääära. Ha det riktigt bra!

2007-08-24 @ 00:05:24
URL: http://www.ternander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0