Goodbye Sweden!

Nu är det inte lång tid kvar innan jag beger mig till Kenya,
men först ska jag klara av att ta mig till London. Men allra först
vore det kanske bra att bli klar med packningen.
Det råder nämligen kaos här hemma på Norrmalm.
Jag slänger i och mamma packar ur. Pust.
"Mikkaela det här funkar inte jag gör om allt"

Hela dagen har varit mer eller mindre galen, jag har spenderat
mest tid med pappa på hans motorcykel. Andra gången jag går med på att åka motorcykel,
givetvis enbart pga pappas bil är sönder men jag måste å andra sedan medge att det är rätt kul att sitta där bak.
Nej pappa, det innebär inte att jag kommer börja åka med mer när jag kommer hem!

Oj herrejösses jag har glömt berätta om dagens höjdpunkt.
Jag och Sara var på vår första och sista Elfsborgsträning för året. .. 
WILAND VINKADE! Det var stort. Jag tror vi kommer gifta oss i framtiden. . .

Nej nu måste jag packa handbagaget.
Nästa gång ni hör av mig befinner jag mig förhoppningsvis i London eller i Kenya
om jag nu inte råkar missa planet eller något (det vore typiskt mig).

Ha så kul här hemma i Borås, det lär väl (som vanligt) inte hända så mycket.
Själv ska jag till Kenya , till solen, fattigdomen och till ett ny fas i mitt liv.
Och ja, jag längtar ihäl mig
och nej, jag skulle inte vilja byta liv med dig.
För mitt liv är roligare än ditt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0