Jag & Andreas är faktiskt fotbollsmogna

"Mikkaela och jag har inte bråkat om vem som är störst, bäst och vackrast i morgon på Borås Arena.
Annars brukar vi alltid göra det en vecka innan.
Minns förra året tillexempel där jag var så pass kritisk till Anders Svensson, att jag blev blockerad av Mikkaela nästan i tre dagar. Sen sågs vi utanför Fredriksskans på matchdagen. Jag var fortfarande kritisk, mest på skämt. Elfsborg vann den matchen. Anders Svensson gjorde inte målet, utan det gjorde nog Jon Jönsson på en frispark som ändrade riktning och ställde Wastå i målet. Men det var inte detta som var de mest pinsamma i den matchen. Hela Fredriksskans elbelysning slocknade efter två minuter och Mikkaela m.fl hade nog så roligt borta på bortasektionen.
- Hej! Välkommen till boschen, där el produceras av en gubbe med dynamo som har dålig kondition."

Tagit från: http://iseeu.blogg.se/

Ja, i morgon är det alltså dags för Elfsborg - Kalmar.
Må bästa lag (Elfsborg) vinna!
Det är ju helt otroligt att jag & Andreas faktiskt inte har bråkat om matchen,
han har väl antagligen insett att det inte är någon ideé eftersom han vet att jag alltid har rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0