Jambo (hej), dag 3 i Kenya<3

Gårkvällen spenderades tillsammans med Erika, Jenny, Linn och Jessica.
Det där med rumstid klockan 23 gäller inte oss. Vi skulle kolla på Sex and the City
men så ville vi se Naked Mile som Jenny köpt på marknaden. . Det var bara det att
det inte var Naked Mile. Sedan satte vi på en annan film men vi flummade mest, riktigt roliga brudar!

Idag har jag haft en helt fantastisk dag här i Kenya.
Givetvis vaknade jag av hönsen, men blev på lite bättre humör när solen sken.
Flög nästan ut till solen tillsammans med min samhällsbok. Ärligt talat,
jag läste frivilligt ur min samhällsbok. Det är något speciellt med Kenya.
Solen och allt gör mig så gott.
Det är så otroligt vackert här & jag mår fantastiskt bra.

Just det ja, idag har ju jag tränat tillsammans med resten av skolan.
Det är lite speciellt att träna tillsammans med alla lärare och rektorn,
det händer ju inte speciellt ofta i Sverige.  Fy fan vad jobbigt det var,
men jag ladar inför Nairobi Marathon som är den 29:e Oktober.
SKA jag vara med, jag tror faktiskt jag har en chans att vinna.
Fast iofs är nog chansen att jag kommer sist några miljoner gånger större.
Men om jag springer fort som fan i början så kan jag allafall skryta med att jag har lett
Nairobi Marathon. . .
Men ärligt talat, tänk om jag skulle vinna.
Då hade jag typ blivit kändis för det är flera tusen som deltar och massor av människor som hejar på.
Undra vad man vinner? Jag är i ett sort behov av hudkräm så det vore kul.

I morgon ska jag tillsammans med några andra utforska Kenya lite.
Och vi har fått strikta order om hur vi ska uppföra oss:
"Om någon är trevlig mot er så ska ni bara fortsätta gå,
för då är det något som är fel".
Det är ju inte alls att dra all över samma kant.
Ingen människa i Kenya kan ju vara trevlig. . nej nej.

Vet ni vad? Jag ska få besök här nere i Nairobi av Fanny och Lova.
De ska paddla hit. Fanny har tydligen paddlat en gång innan. .. i Öresjö.
Hon och Lova tycker det är lite samma sak "Öresjö låter ju lite fattigt".
Lova ska även ta med sig Magnus Bertner.
Fa vad kul det ska bli!


Nej, nu ska jag & Sara patsera vidare.
Typ till sängen eller något.
Fan nu tänkte jag skriva god natt på Swahiliska men jag glömde vad det hette.
Så god natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du springer, springer jag. Vi är på plats vid den tidpunkten.../Moster Mia

2007-08-28 @ 21:17:29
Postat av: Elin.

skönt att höra att du har det bra mikkaela, jag tänker på dig i skolan ibland, det är tomt och framförallt tyst, nu får ju jag stå för tjötet själv lixsom :)
kram elin.

2007-08-29 @ 16:29:55
URL: http://lindvert.blogg.se
Postat av: Paulina

låter hur skönt som hellst ju! själv har man gått en vecka i skolan nu! Kram paulina

2007-08-29 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0