Lördag betyder regn, jäger och V.I.P på Rådhuset

Igår började kvällen hos Andreas uppe i Ekås. . .
Det visade sig att Andreas hade min drömbil vilket resulterade i att jag åkte med vart han än skulle.
Först åkte vi till Coop och handlade lite kyckling för att göra grillspett,
efter en sightseeing på nästan en halvtimme (Andreas & Martin var tvungen att visa vart de bodde innan + kommentera hur allt har ändrats. . "jäääävlar, vad höga buskarna har blivit!!!")
så var det till slut dags att sätta igång med maten.
Men först skulle Andreas rensa grillen. . .
Det slutade med att grillen rasade ihop i tre delar. . .

Hopp in i bilen igen och ner till stan för att leta efter grill och Jonas.
De hade en grill inne på Statoil. . . men den var tydligen inte till salu
utan mer som utställningsobjekt. Eeh? Som tur var fanns det en jäkla
engångsgrill kvar.

Upp i en jävla fart till Ekås igen. Nu jävlar ska här grillas!!!
Då började det åska. Då gav vi upp och gjorde maten inomhus i stället. . .
Okej, Lillhagge och Martin gjorde maten.

Efter maten var det dags för spel. Ett jävla idiotiskt jävla frågespel.
Självklart lottade vi lag, och ändå kom jag med syster. . Vi hör ihop helt enkelt ;).
Jocke och Jonas kom i samma lag samt Martin och Andreas i ett.
Efter varenda jävla fråga så startades en diskussion mellan grabbarna
och där satt vi brudar och fattade ingenting. Till slut gav vi upp skiten
och shottade jäger istället. Något som jag är betydligt bättre på.
Okej, jag erkänner. . . jag är bäst på att shotta!
Det är min grej helt enkelt. Vissa blir smarta, framgångsrika och allt det där,
medans jag är bäst på att dricka sprit. Men vad fan, bättre än att inte vara bra på något!

Hoppade på bussen till stan som senare skulle ta mig direkt hem.
Så blev inte fallet. Först blev det Swing med massa goa vänner!
(Dennis, Mini, Niina, Ida, Pillan och sist men inte minst Camilla!)
Än en gång fick jag konstaterat att Swing inte är min grej
. . . eller det hade inte varit det om det inte vore för mina vänner som alltid lyckas liva upp stämningen!


Efter Swing blev det Rådhuset. . . Camilla har ett ragg där vilket innebär att vi är V.I.P.
(Camilla, håll hårt som fan i honom. . .  iallafall två veckor till).
Inget inträde, ingen garderob och fria drinkar, TACK!

Vaknade i morse med en  jävla huvudvärk &  jägersmak i hela käften.
Om en timma bär det av till Spanien, vilket innebär fyra dygn i onyktert tillstånd.
Och på torsdag när jag kommer hem, då väntar rådhuset på mig & Camilla!

Fan, livet är bra härligt ibland!


Ooops, glömde skriva att jag har slutat jobba på Duvan.
Fy fan vad gött. Äntligen är jag fri från helvetet.
Aldrig mer kök, aldrig mer Duvan. . Aldrig mer slav.

Kommentarer
Postat av: ellan

saknar dig <3

2007-08-16 @ 11:27:09
URL: http://selindh.blogg.se
Postat av: amina

fyfan vilken rolig dag! tack för det

2007-08-16 @ 15:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0