Nietzo, han känns i hjärtat

image197
Min ögonsten. Min kärlek. Min glädjespridare.

Denna sommaren har varit den sämsta någonsin.
Aldrig mer en ridfri sommar. Verkligen aldrig mer.
Varenda jävla dag de senaste sex veckorna har jag längtat upp på hästryggen.

Nu vet jag vad som verkligen betyder något. Jag trodde aldrig jag kunde sakna något så mycket,
jag trodde aldrig jag kunde sakna någon så mycket.
Hästarna är mitt liv, det är i stallet jag hör hemma
det har jag verkligen fått bekräftat efter denna sommaren.

Nu ska jag slänga på mig kläderna och bege mig till stallet,
vilket ska bli helt jävla underbart, äntligen ska jag få träffa Nietzo igen
och förhoppningsvis springer jag på lite tvåbenta vänner också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0