Nu är jag här, "i världens farligaste stad"

Nu befinner jag mig i världens farligaste stad som min samhällslärare Christer skulle sagt, nämligen Nairobi.
nu tänker ni säkert att "lyckos henne som är i värmen och har pool precis utanför fönstret".
Tyvärr måste jag göra er besvikna, det är kallt här nere. Riktigt kallt.
Och jag hade packat så tunna kläder som möjligt. Alltid lika smart.

Så nu tänkte jag berätta lite kort om resan hit:
Dennis jag och mammsy begav oss 04:45 igår morse till landvetter. . .
Det började med att min resväska vägde 10 kg för mycket så det var bara att ställa sig och plocka ur.
Givetvis plockade jag ur mina skolböcker, vad annars lixom?
Träffade Linnea på Landvetter. Sedan hittade vi tolv sociala och goa personer som också skulle hit till Kenya
så de elva timmarna i London gick riktigt fort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0