Tack brudar :)

Gårdagen började med en ridtur redan klockan åtta på morgonen.
Helt underbart att åter vara tillbaks på hästryggen.
Aldrig mer en sommar utan häst.

Under förmiddagen passade jag på att hälsa på min klass lite,
alla verkade mer eller mindre helt döda. Stackare. Och helvetet har inte ens börjat än.

Eftermiddagen innehöll ett besök hos mommo och moffa och efter det åter en sväng tillbaks till stallet.
Igår var det ju Sverige - Usa och matchen skulle jag se tillsammans med Niina. Anlände till Vejlegatan 4c runt 19-tiden. . . "Niina jag är hungrig. Niina jag vill ha godis". Trodde först att det bara var jag och Niina men sedan kom några tokstollar vid namn Lova, Bamse, Mini och Moisander uthoppande från toaletterna.  Och på bordet stod det tacos, wihuuuu. Niina hade även gjort en tårta med massa godis på. . .
De röda ferraribilarna symboliserade att jag hade fått körkort. De svarta skulle föreställa Afrikasbefolkning.

 Sedan började matchen och det innebar ännu mer godis och fotografering. Samt en jävla massa flummmande.
 Lova är så jävla rolig att jag får kramp så fort hon öppnar munnen. "Alltså när man skriker andra sidan är ni klara? Och sedan får svaret jajjamänsan fattas bara. . Vad är det som fattas då?" "Alltså det var jag som upptäckte Elmander, en gång när han skulle bytas in så sa jag att han är nog bra och så gjorde han mål. . ."

Tack för allt, ni är underbara brudar.


Kommentarer
Postat av: Lova the best :)

eyy, ja borde bli miljonär, eller du biljadär, på elmander, eftersom de var jag som uppttäckte han-- ja kanske borde bli en sån där fotbolls-scout

2007-08-26 @ 14:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0