Tack Niina!

Hej mikkaela!
Kunde inte låta bli att skicka ett lycka till mejl.
Vi kommer sakna dig så otroligt mycket, jag hoppas du vet det. Ta nu med dig fotografiet.Så du inte glömmer oss =)
Vi får höras ordentligt. Jag lovar att den 23 december 22.35 står jag och malin på flygplatsen och tar emot dig. =) För vad kan inte vara mer underbart än när vi får hem våran mikzi. =)
Ta vara på dig och hitta inte på något dumt, det är lite långt att åka dit och hämta hem dig.
Men händer det dig något kommer vi med första flyget.

Jag kommer verkligen sakna dig, det är därför jag inte klarar av avskedet på flygplatsen imorgon. om du undrar varför jag inte hänger med. Det blir så sorgligt när du ska lämna oss. men som du sa till mig "nina det är BARA 16 veckor". Och visst vet jag det, men det är en lång tid för  mig.


Lycka till och ta med kameran!

Många pussar och kramar Nina
Ps. Hoppas få många mejl. Ds.


Ihk, kommer sakna Niina. Jag har kännt henne i så många år
men aldrig någonsin har vi varit utan varandra på fyra månader. Suck.


Kommentarer
Postat av: Lova

Tjooooo mikkis! jaha, nu har du åkt.. Hoppas flygturen gick som en dans över molnen till london där jag tror du kommer ha en trevlig vistelse, eller skulle du bara mellanlanda där?! ajja,skit sammma. Dum fråga, men tog moisander alla väskor elller? :O en sån moimoi sak att göra!! Ja, nu kommer väl de ja igentligen ville säga : hmmhmhmm, jag kommer sakna diig otroligt mkt, saknaden är redan totall utan dig inloggad på msn, haha . Menmen,du kommer ha de super, för du är en tjej som klarar allt.. Jag tror helt ärligt att du är både blivande polis och städerska, som du en gång i tiden ville bli. Och tänk bara på tiden som väntar när du kommer hem :O, då ska vi både till hultsfred å de ena efter de tredje :) Du kanske inte minns det här, men du har faktiskt lovat mig att vi ska åka jorden runt ?!, ohja, klart du har! elller? ojoj, nu pratar ja massa strunt , kanske jag gör rätt ofta, de här börjar fan spåra ur :P haha. jag vet inte ens vart den här "kommentaren" kommer hamna ? vet du? jaja. Du fååår ha de bäst , saknar dig somsagt redan, men vi ses juh till jul! GOD JUL PUSS PUSS LOVA!!!

2007-08-26 @ 14:06:28
Postat av: Lillhagge

Kommer sakna dig Mikkaela<3
Glöm inte av Kukhagge där nere!

2007-08-26 @ 15:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0