10 dagar kvar = 10 kronor

Idag är det tisdag, dagarna bara flyger i väg.
Plugg, plugg och åter plugg.
Fast det är rätt lugnt, för nästa termin vet jag någon som bara läser 200 poäng.
Då ska här volentärarbetas. Har hittat en skola jag vill jobba på och
ett barnhem, givetvis kommer jag även hälsa på kvinnogruppen med jämna mellanrum.
Det kommer att bli en kanon vår!

I natt låg jag och bekymrade mig för vad
jag ska ha på mig på resan hem. Jag har
enbart sommarkläder. . . Det vore väl kanske inte så lyckat
att tycka upp i en blommig klänning. Fast hippiestilen är ju tillbaks.
Nästa problem är handbagage. Jag VÄGRAR åka hem med ryggsäck,
då tar jag hellre datorn under armen.

Sist men inte minst,
livet utan pengar går bra. 10 kronor kvar och 10 dagar kvar.
Men om, om jag hade 400 kronor skulle jag göra följande:

Gått på Akon i morgon.
 Det hade varit stort. Men den som inga pengar har. .

Köpt en handbagageväska + kofta på Toymarket

Gått ut fredag, lördag och onsdag.
Några stannar bara en termin,
 så det är sista helgen vi ses. . .

Druckit Cola light
(inte alls beroende, nu går jag mest runt och har ont i huvudet.. .)

Men jag får skylla mig själv,
så går det när man inte kan hålla i sina pengar.

Kommentarer
Postat av: Felicia

GodMorgon! Hoppas du får en fin tisdag! =)

2007-12-11 @ 06:27:01
URL: http://AboutFelicia.blogg.se
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-11 @ 06:28:54
Postat av: Lorena

åhh vad mysigt, skulle oxå vilja bo i Kenya!!

2007-12-11 @ 06:29:59
URL: http://lorenasanchez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0