2007 i mitt hjärta


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade till Kenya. .
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Löften är för loosers, inte för mig.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
M, men tack gode Gud att det inte var jag i allafall:
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Spanien för att se Elfsborg leka med Valenicia, riktigt så blev inte fallet. Sedan besökte jag Kenya i fyra månader och nu är jag på semester i regniga Borås (som sagt, en liten annorlunda semester).
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Nietzo (häst), Bil (en grå Volvo) och vara ledig nästa sommar.
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
25:e Augusti, dagen då jag lämnade allt i Sverige för att starta ett nytt liv i Kenya. Min dröm om Afrika blev sann. Sedan kommer jag alltid minnas min avslutningsfest då jag träffade Wiland. Helt klart några av mina bästa dagar hitills.
8. Vad var din största framgång 2007?
Jag sprang Nairobi marathon. Om jag tänker efter är det nog livets framgång. .
9. Största misstaget?
Dröm och glöm.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sarmonella, de värsta dagarna i mitt liv.
11. Bästa köpet?
Mina rosa Converse, bästa köpet någonsin. De är kärlek <3
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, ännu mer kläder, skor och Pepsi Max (Jag HATAR att Kenya inte har Pepsi Max, de skulle tjäna enorma summor på mig).
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag är nästan alltid riktigt glad. Mitt liv är oslagbart.
14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2007?
This is the year - Marit Bergman
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Betydligt gladare, år 2007 var året då Fröken Ångest inte kom och hälsade på.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ridit på en jävla kamel i Mombasa. . . Fy fan, jag kommer få ångra det i resten av mitt liv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat i köket på Duvan, det var inte min grej.
18. Hur ska du tillbringa julen?
Tillsammans med min underbara släkt.
19. Blev du kär i år?
Nesh, i år hoppade jag över den skiten. . . & det gav mig det bästa året i mitt liv.
20. Hur många one night stands?
Guess baby?
21. Favoritprogram på TV?
TV är tråkigt, det är inte jag.
23. Bästa boken du läste i år?
Jag minns inte, men körkortsboken är iallafall den jag läst flest gånger. .
24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen alls faktiskt. Kent och Winnerbäck, inga ord behövs.
25. Något du önskade dig och fick?
Flytta till Kenya
26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, jag får alltid det jag vill. . .
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Åt chokladpudding, mobbade Camilla för att jag var vuxen, drack öl med Madde och Sara. . .
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Färgglad
31. Vad fick dig att må bra?
Gamla & nya vänner, Kenya, solen, jag själv, min familj och Nietzo.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Mig själv.
33. Vem saknade du?
Jag saknade ingen. Men jag skulle göra allt för att få visa mamma Afrika.
34. De bästa nya människorna du träffade?
Helt klart alla mina nya vänner i Kenya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0