En mycket lyckad kväll

Igår vet jag en som var full. Hon heter Mikkaela
och hade en mycket lyckad kväll.

Det började med att jag & Alex förfestade,
vi hade en kvart på oss. Det blev alldeles för mycket,
på alldeles för kort tid..

Sedan bar det av till Casablanca,
jag & Nadja flummade väldigt mycket. Som vanligt med andra ord.
Sedan blev det givetvis dans. Jag, Jessica & Alexandra själva på dansgolvet,
väldigt många kollade på. . . Jessica skulle lära oss salsa. Okej, så här var det.
Hon skulle lära mig salsa för Alex visste minsann hur man gjorde.
Något säger mig att jag inte vill tänka på hur det måste ha sett ut på dansgolvet.
Min taktkänsla är inte mycket att hänga i julgranen,
dock inser jag aldrig detta själv. . .

Blev efterfest på Jessicas rum. . .
Eftersom jag oftast (alltid) umgås med Stockholmare
måste jag nu komma in i host, Stureplanslivet.
Ur högtalarna dunkade: "gucci gucci, prada prada" och
efter det "Håll upp händerna för Stureplan".
Tro mig, våra händer var sannerligen i luften!
Det är så jävla härligt att släppa loss ibland.

Idag är det helgdag i Kenya.
Min dag skulle spenderas med att plugga kiswahili i solen.
Riktigt så blev det inte.
09:00 var jag reda att sätta igång. Gick ut med humöret på topp.
Då var det givetvis kallt och molnigt.
Blev inte vidare besviken för nu hade jag ju faktiskt en anledning
att lägga mig igen.

Ett nytt försök gjordes efter frukosten,
men då kom baksmällan smygandes.
Det hela resulterade i att klockan hann bli 14:30.
Då bar det av till Toymarket (secondhand marknad). . .

Nu är klockan 22:06 här & jag har fortfarande inte börjat plugga inför
examensprovet i morgon. Något säger mig att detta blir en lång natt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, blev rädd att du inte kunde bli full längre!;)
På nyår då jävlar blir de fest:D:D:D

2007-12-13 @ 16:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0