Galet, helt jävla galet!

Gårkvällen var helt jävla galen.

Jag var minst sagt galen, kenyanerna jag träffade var helgalna och
stället var galet, stort och folkfyllt.
Jag brukar aldrig kalla utgångar eller liknande galna,
för när Mikkaela säger galet då är det minst sagt det.
Jag har aldrig varit med om något liknande.


Det var liveband, jag var mer eller mindre uppe på scen och vände.
Det var så mycket folk ute igår, tänk Ullared när det är smockfullt + mer. . .  
Jag tappade bort Jessica efter fem minuter och träffade inte en svensk på hela kvällen.
Så det blev till att träffa nya människor och det gjorde jag sannerligen.


Kvällen var verkligen lyckad igår,

Jag hade galet kul.


Idag vill jag ha pizza + Cola light + choklad,
Jag har en dålig känsla av att jag dansade bort min väska igår.
Så kan det gå. Men det var helt klart värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0