Ibland är jag bara bäst, ganska ofta faktiskt

Idag fick tillbaks våra exemationsprov i Kiswahilin,
I made it!  MVG, så jävla skönt.
Jag var säker på att jag skulle ha ett poäng för lite och behöva
göra om det efter lovet, vi får nämligen göra om våra prov
för Lazarus om vi inte bli nöjda.
 Åh, den mannen <3.

För övrigt går jag på hög varv,
har sjukt mycket att göra nu sista veckan.
På onsdag ska ett väldigt stort och avgörande FN-arbete lämnas in.
Räknar med att få sova 3-4 timmar per natt. Okej, nu överdrev jag kanske lite,
har iallafall suttit elva timmar konstant med skiten idag.
Nu väntar en natt med Ulandsperspektiv och tyska.

I morgon bitti väntar ett studiebesök på ett av Afrikas störst mentalsjukhus,
vi får väl se om de släpper ut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0