Kenya - Sverige

Om 12 dagar lämnar jag Kenya för
att om 13 dagar landa i Sverige och fira jul.

Från början var det tänkt att jag bara skulle bo här i Kenya fram till jul,
men att lämna allt nu finns inte på världskartan. Mitt liv är här i Kenya just nu.
Jag är så inne i den kenyanska vardagen och
Sverige känns så otroligt avlägset.

Trots all min kärlek till Kenya så blir det härligt att komma hem
under några veckor. Besöka stallet och alla saknade vänner.
Det kommer garanterat att bli det bästa jullovet någonsin.
Men jag kommer också få världens bästa vår i Kenya,
precis som denna hösten har varit helt fantastisk.
Hösten har aldrig varit min årstid men i år
blev det den bästa perioden i mitt liv.

Kort och gott:
Det blir väldigt härligt att åka till Sverige i tre veckor
men det blir å andra sidan underbart att åka hem till Kenya igen.

image284
Afrikansk dans förgyllde tidigare våra Torsdags eftermiddagar. . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0