Mikka & Magda på äventyr

Jag hoppar över sista delen av Trollhättan
det går nämligen inte att ladda upp några bilder så det får vänta tills i morgon.
Därför kära läsare ska jag berätta om min utekväll igår tillsammans med Magda, Mini, Erika och Markkola.
Trots två dagars festande, var jag så jävla partysugen att det kröp i kroppen (jag har som sagt mina perioder, men jag hoppas aldrig denna går över).

På med smink sprang ner till Kvantum för att träffa världens bästa Magda,
givetvis regnade det, det gör det alltid i Borås men denna gången regnade det inte bara utan det blåste även
så innan jag hade kommit ner till Knalleland hade mitt paraply gått sönder. Härlig start på kvällen.

Vi for hem till Lillhagge där vi (jag & Magda) spelade spel tillsammans med Lillhagge, Amina, boden, Jocke, Martin och Andreas, det gick inte speciellt bra för mig och Magda. Vår IQ-nivå ligger nämligen på en lite högre nivå. Det är inte lätt att vara lite bättre och smartare än alla andra. . .

Ut till boschen, okej jag menade Frufällan för att Magda skulle göra iordning sig.
Själv satt jag och förfestade tillsammans med Magdas hund, Spike, han verkade inte speciellt road över situationen då han somnade. . . Fick en jävligt god vodkablandning som smakade som min tandsköljning, det var gott och jag inbillade mig att jag hade fått vitare tänder. Så var inte fallet, min käft var smurfblå.

Stressade som galna grisar till bussen, mötte upp Markkola och Erika och i stan träffade vi Mini. Jag hatar Swing men Magda vägrar gå till Trägårn, vad händer? Givetvis offrar jag mig med tanke på att det är jag som har tvingat med Magda ut. Tro det eller ej, men jag hade riktigt kul på Swing! Det var lite folk vilket innebär mycket plats på dansgolvet, inte mig emot! Detta resulterade i att vi inte satt ner en endaste sekund på hela kvällen.

Kvällen avslutades precis som vanligt på Campino. . .
Det är alltid samma människor som äter där, det höll på att gå väldigt fel,
det kunde blivit pinsamt men. . . jag höll käften stängd för en gångs skull. Tack gode Gud!

Vaknade ovanligt pigg i morse, hoppades att klockan skulle vara innan 11, trodde köksklockan hade stannat när den visade 05:25, drack en jävla massa vatten och hoppade i säng igen. Det dröjde ända tills klockan halv två i eftermiddags innan jag och min vapendragare Magda orkade ta tag i våra liv. Vi gick till Knalleland och vräkte i oss Mc donalds. . . Inte konstigt att vi numera alltid måste gå i tights.

Efter tre dagars jävligt lyckade och roliga festkvällar,
tar jag idag en paus för att ladda inför i morgon. Då är det nyår
och denna gången kommer det bli lyckat. Allt annat är omöjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0