Party party!

Gårkvällen var minst sagt galen!
John-John hade fest och innan dess bjöd han på middag,
sötnosarna visste att jag var vegetarian så de hade gjort vegetariskt,
dessutom fick jag paket av Hanna och Bamse, världens finaste halsband
som jag ska bära varenda dag i Kenya!

En jävligt bra kväll med underbara människor.
Mitt, Niinas och Minis beteende behöver vi inte gå in närmare på.
Men om vi säger såhär, Selma vägrade ha dem i bilen så de fick åka efter i taxi.. .

Niina: Jag kan inte fatta att min klänning är så jävla blöt om ryggen. . vad fan har hänt?
Jag: Niina har kissat på sig mohaha!!!
Mini: Eh, jag tror du glömde ta av dig kläderna när du duschade i natt. . .

Jag skäms för mitt beteende. . .
Men en sak är säker,
Mikka is back!

--
Vad hände mer igår?
Först träffade jag min älskade syster och besökte Guliganernas nya lokal, där det var lite trevligt folk.
Stressade i väg till Knalleland där mina fina klasskompisar Julia, Liza och Camilla väntade.
Vi for in till stan och fikade, de satt mest och skrattade åt min Stockholmsdialekt som jag tydligen har skaffat. . "Mikkaela, det går inte att ta dig på allvar när du pratar sådär"
Träffade min kära far och hans sambo Jaana också, givetvis ett väldigt kärt återseende!

Nu sitter jag här bakis, lyssnar för 1000:e gången på "Håll upp händerna för Stureplan"
 väntar på att Dennis ska vakna, Mini och Niina har redan gett sig av. . .
Om några timmar är det dags att träffa fler vänner och mys med Magda.

Kommentarer
Postat av: chris

God morgon , Hoppas du får en bra dag !

2007-12-23 @ 10:25:02
URL: http://chrizs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0