Power Women Group

image300image302
Här spenderar jag mina fredagseftermiddagar,
här är en liten del av kvinnorna som totalt annars är runt tjugo.

Igår var det sista gången innan jul,
vi skulle bjuda på fika. Jag mådde kasst och gick och la mig efter lunch. .
Äsh, jag somnar ju aldrig. Kollade på klockan en stund senare, trodde jag,
då visade det sig att jag sovit i över sex timmar & givetvis hade jag missat praktiken.
Suck. Kvinnorna hade frågat efter Akeni igen.
Ush, jag har dåligt samvete.

Givetvis blev det ingen utgång igår,
sista kvällen med gänget och allt. Givetvis att jag ska bli sjuk då.
Idag skulle vi åka och bestiga en vulkan som träning inför Mt Kenya
men halsen hindrade mig återigen, och jag som sett fram emot detta i veckor!

Idag har jag mest suttit och tyckt synd om mig själv.
Till slut fick jag nog och gick ut och solade,
trettio grader är inget man tackar nej till.
Ikväll tänker jag dansa sönder mina klackar,
jag ska ut. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0