Sverige, I´m back.

Jösses.
Jag är i Sverige
& så här firade jag min första dag:

När jag & Sara landat bar det direkt av till stallet,
utanför stod Niina och väntade med en present (Kents senaste skiva) & en Marabou chokladkaka,
finare vän får man leta efter!
Träffade massa underbart folk,
en perfekt start på min Sverige turne.

Efter att jag hälsat på min älskade häst bar det av till mommo och moffa
och efter det ett beskök hos farmor och farfar, mycket kära återseenden!
Stallet igen för att träffa Izza och Jenny, givetvis trevligt!
Dennis dök upp och hämtade mig
sedan blev det pizza, skratt, väldigt mycket skratt och film.

Första dagen var mer än underbar. Det är faktiskt jävligt härligt att vara i Sverige
och bland alla härliga människor,
det är först då man inser hur mycket man faktiskt har saknat allt!

Vaknade i morse av att klockan stod på 12:00,
flög upp ur sängen. Insåg senare att det var Kenyansk tid. . . 
Nu är det morgon och både dennis och mamma har lämnat mig.
Jag känner mig ensam, ingen Nadja, Jessica eller Alex. . .
Mina tankar finns hos er.

Förresten blir jag söndermobbad av Niina och Dennis för jag
pratar inte längre borås"iska", nu är det en blandning av stockholmska med
inslag av norrländska. I like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0