Trollhättan - del 2

Idag fyller mitt älskade hjärta år och givetvis började firandet redan igår.
Först  blev det bärs och Singstar (Andreas och William slog oss med hästlängder) och efter det blev det krogen. . .
Till och med lilla Trollhättan har bättre uteliv än Borås, det var så sjukt mycket folk ute
och fittirackarn vad vi dansade, en väldigt bra kväll med andra ord!

Idag väcktes vi av att familjen kom in med frukost på sängen och sjöng, Ellas familj är verkligen helt underbar! Kan inte fatta att det tog mig fem hela år innan jag åkte hit. . Men det lär bli  betydligt fler besök i sommar. Idag har vi varit och shoppat lite, faktiskt riktigt bra utbud. 

Om fyra timmar kommer det en jävla massa folk hit (bland annat min Prinsessa som jag inte sett på år och dar), då jävlar blir det party. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0