"Det kan ju inte vara så svårt att skapa ett trådlöst nätverk"

Då är man här igen.
Internet har inte fungerat på ett bra tag, det är nämligen
så att jag har köpt en laptop. . .
"Det kan ju inte vara så svårt att skapa ett trådlöst nätverk",
shi fick jag och har varit utan Internet alldeles för länge.
Dock har det varit riktigt skönt, skrivandet går som på räls, jag har fått en betydligt
bättre relation med mina föräldrar och blivit en mer social människa.
Detta ska jag fortsätta med
nu är det slut deppat framför datorn.

Nej nu bär det av till stan för att leka med
Wannabe-Lasse & Dennis.

Ciao!

Gah, måste passa på att säga grattis till Erika
tösen är ju 18 år nu.
Fan våra krogrundor kommer sluta i katastrof.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hehe tack.. =)
Nästa helg ska vi SUPA på krogen ;P fan va vi kommer vara borta din skit ;) *längtar*

2007-07-12 @ 13:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0