Ett dygn med syster

Gårkvällen och natten spenderades tillsammans med underbara syster
och vi hade precis som vanligt riktigt jävla roligt. Vi gapskrattade i princip hela middagen
utan att veta varför.

Sedan låsta Amina ute mig och rätt som det var fick jag massa vatten på mig,
då hade hon givetvis gått upp till övervåningen och stod nu på balkongen
med vattenkannan riktad rakt mot mig. Att hon orkar. Men kul var det.

Kvällen bestod mest av dans och smink, oj vad vi är patetiska.
Sedan blev jag trött och beslutade mig för att ta en tupplur i soffan,
då försöker Amina hälla yoghurt i näsan på mig vilket resulterade i att
filten och kudden blev klabbiga. . .

Skulle egentigen åkt hem och fått min skönhetssömn
men sov på systers soffa istället. Det var kallt. Väldigt kallt.

(Bilder kommer om ni har tur)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0